Get Adobe Flash player

ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ З ВІЛ-ІНФЕКЦІЇ/СНІДУ

Автор: Піддубна А.І., Чемич М.Д., Павлюк Л.А., Рогаль Л.І.

Сторінки: 393-399

Анотація

         

Наведено оцінку рівня знань студентів-медиків з проблеми ВІЛ-інфекції/СНІДу, визначену шляхом анкетування. Встановлено, що респонденти є поінформованою групою щодо цих питань, а рівень знань з етіології, механізмів і шляхів зараження, діагностики захворювання є достатнім, однак, не на належному рівні обізнаність майбутніх лікарів у діях при аварійних ситуаціях, пов’язаних із зараженим біологічним матеріалом. Визначено, що студенти медичного інституту, як майбутні працівники системи охорони здоров’я, є достатньо лояльними у відношенні до людей, що живуть з ВІЛ, проте є ознаки стигми і дискримінації цієї категорії пацієнтів.

Ключові слова: ВІЛ-інфекція, студенти-медики, оцінка знань.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Список літератури

  1. UNAIDS.Global summary of the AIDS epidemic 2012 [WHO Library]. Retrieved from:http://www.who.int/hiv/data/2012_epi_core_en.png.
  2. UNAIDS. Global HIV/AIDS Response,Progress report 2011 [WHO Library].Retrieved from: http://www.unaids.org/en/dataanalysis/knowyourepidemic/epidemiologypublications/2011aidsepidemicupdate/.
  3. UNAIDS. Global report: UNAIDS report on the global AIDS epidemic 2010 [WHO Library].Retrieved from: http://www.unaids.org/globalreport/.
  4. Chan KY, Yang Y, Li ZR, Stoové MA, Reidpath DD. [The relationship between HIV/AIDS and risk behavior prejudices among medical students in South China]. Current HIV Res2009;7(6):606-611.
  5. Tan X, Pan J, Zhou D, Wang C. [HIV/AIDS knowledge, attitudes and behaviors according to Chinese students: questionnaire study].International JournalResearch and Public Health.2007;4(3):248-253. 
  6. Maimaiti N, Shamsuddin K, Abdulrahim, Tohti N, Mehmet R. [Knowledge, attitudes and practices regarding HIV/AIDS among university students in Xinjiang].Global Journal of Health Science.2010;2(2):51-59.
  7. Bharat S. [A systematicreviewofHIV/AIDS-related stigma and discriminationin India: current understanding and future needs]. SAHARA J.2011;8(3):138-49.
  8. OpenSocietyFoundations. Human Rights and HIV/AIDS, 2013[OSF Library]. Retrieved from:http://www.opensocietyfoundations.org/sites/default/files/nmte_20090923_0.pdf.
  9. Peretti-Watel P, Spire B, Obadia Y, Moatti JP. [Discrimination against people living with HIV and HIV infection: some facts about France].PLoS ONE. 2007;2(5):e411.
  10. Kopacz DR, Grossman LS, Klamen DL. [Medical students and AIDS: knowledge, attitudes and implications for education]. Health, education, research.1999;14(1):1-6. 
  11. Samant Y, Mankeshwar R, Sankhe L, Parker DL. [HIV-related knowledge and attitudes among first year medical students in Mumbai, India adolescents].InternationalJournalElectronicHealthEducation.2006;9:13-24.
  12. Baytner-Zamir R, Lorber M, Hermoni D. Assessment of the knowledge and attitudesregarding HIV/AIDS among pre-clinical medicalstudents in Israel.BMC Research Notes. 2014;7:168.doi: 10.1186/1756-0500-7-168.
  13. AhmadiK, ReidpathDD, AlloteyP, HassaliMA. [Professionalization and social relations: a protocol for measuring changesinthe HIV/AIDS stigma among medical students]. BMJOpen. 2013;3(5):e002755.